Keresési eredményei

About Us

Bemutatkozás

Tóth Valéria vagyok, ingatlan-szakértő, értékbecslő, home stager és a Valdibora Ingatlan vállalkozás tulajdonosa.

Szakmai pályámat az építőiparban való elhelyezkedéssel kezdtem, ahol több mint 20 év szolgáltatás-értékesítésben eltöltött vezetői pozícióm erősíti meg azt a szaktudást, amely elengedhetetlen az ingatlanközvetítés területén. Számos ingatlant építtettem saját használatra, így a vásárlói oldalt is jól ismerem ill. sokrétű gyakorlati tapasztalatokra tettem szert, többek között épületgépészeti, belsőépítészeti, burkolástechikai és szigeteléstechnikai stb. területeken egyaránt. 

2000-óta foglalkozom rendszeresen az ingatlanpiaccal, viszont a Valdibora Ingatlan ötlete 2020-an vált csak valósággá. Az ingatlan terület – akárcsak az építészet –  leginkább gyakorlati terület, amely nagy precizitást kíván. Ezt a precizitást viszem végig a projektjeim során, így tudom segíteni ügyfeleimet a sikeres ingatlan eladás vagy vásárlás útján. Szakértő és személyre szabott javaslataimmal arra törekszem, hogy komplex szolgáltatást nyújtsak és tükrözze azt a minőséget, amely ebben a szakmában elengedhetetlen.

Egyedi szemléletem, kreatív látásmódom és rugalmasságom segít abban, hogy a piackutatástól a fotózásig, a hatékony marketing eszközökön át az árképzésig minden ingatlanpiaci eszközt eredményesen használjak.

Számos kiegészítő szolgáltatást biztosítva tudok komplex szolgáltatást nyújtani, célom ezzel levenni a terhet megbízóm válláról, hogy stresszmentes tranzakciót bonyolítsak le mindkét fél elégedettségére.

Fontosnak tartom, hogy folyamatosan képezzem magam, hiszen a szorgalom, az alázat és a kitartás nélkülözhetetlen a sikeres munkához. Kommunikáció szakos diplomám után, az ingatlanközvetítő és -értékbecslő, ingatlankezelői és home stage szakképesítéseket szereztem meg, jelenleg pedig a Pécsi Tudományegyetem építész mérnök karára járok. Az ingatlanszakma számomra elhivatottság és hobbi, az életem meghatározó része. Az Etikus Ingatlanos csoport tagjaként céljaim között szerepel az ingatlan szakma megítélésének javítása, ami a kiemelkedő értékekben: megbízhatóságban, átláthatóságban és becsületességben nyilvánul meg. Az ügyfeleim számára mindig elérhető vagyok, a türelmes, barátságos, együttműködő közvetítést képviselem és végigkísérem őket a teljes ingatlan eladási és az új otthon keresési folyamaton.

Kaposváron élek és ingatlan irodánk is itt található, de rendelkezem hely- és ingatlanpiaci ismerettel egész Somogy megyében és a Balaton déli partján is. Az évek során szakemberekből álló, széles kapcsolatrendszert építettem ki, így ingatlanszakértőként bármilyen területen felmerülő kérdésben hatékony megoldást tudok javasolni. Amiben segíteni tudok: teljes körű ingatlan adás-vétel vagy bérlés, dokumentációk és alaprajz készítés, jogi- és földhivatali ügyek, energetikai tanúsítvány, piackutatás, vevőszerzés, ingatlan-felkészítés, ingatlan felújítás, lakberendezési tanácsadás, ingatlan-befektetési tanácsadás, építész, generál kivitelező és egyéb szakemberek ajánlása.

Elsősorban nem a portfólióm nagyságára törekszem, hanem a mindenre kiterjedő és magas színvonalú szolgáltatás nyújtására. A rám bízott ingatlanok felkészítésére, piaci pozicionálására, szövegírása és hirdetéseire rengeteg időt szánok, mert csak így tudom biztosítani, hogy megtalálom a megfelelő vevőt vagy eladót ezen az izgalmas és változékony piacon.

Amikor nem a megbízóim feladataival foglalkozom, akkor a családom körében, két gyermekemmel és kiskutyámmal aktívan töltöm a szabadidőmet.

Remélem, nemsokára Önt is elégedett ügyfeleim között üdvözölhetem!

 

Tóth Valéria

+36 30 335 54 65
valdibora.ingatlan@gmail.com
facebook.com/valdibora.ingatlan

Hogyan dolgozom

Az ingatlan hivatás könnyen tűnhet egyszerű “ügynöki” munkának, de ez korántsem így van. Egy komoly tudással rendelkező ingatlanügyvivő feladatai igen szerteágazók, egymásra épülő folyamatok összessége ezért a precizitás és naprakészség elengedhetetlen ebben a szegmensben. Egy szakértő bevonása az értékesítésbe segít az eladás buktatónak elkerülésében, az aktuális projekthez igazítja egyedi javaslatait, összehangolja a kínálati és keresleti oldalt, az ügyfeleinek pedig időt, energiát és ezzel pénz spórol. Mert valójában ingatlanokat árulni bárki tud, de eladni az maga a kihívás!

Az alábbiakba összefoglalom, melyek az általam képviselt sikeres ingatlan értékesítés főbb lépései projektmanagement szempontból:

Ingatlan eladás esetén

  1. Az előzetes egyeztetésen elhangzottak alapján felkészülök a személyes találkozóra
  2. Felmérem az ingatlant (adottságok, műszaki tartalom, komfort fokozat, extrák stb.) és meghallgatom az elképzeléseket
  3. az értékbecslés, a piaci lehetőségek és az ügyfél elvárásai függvényében átbeszéljük a lehetőségeket, és felvázolom az optimális értékesítési stratégiát
  4. ingatlan megbízási szerződés aláírása
  5. Amennyiben szükséges és plussz szolgáltatásként megrendeli az Ügyfél, home staging-el felkészítem az ingatlant az eladásra
  6. Iratokat, dokumentációt összeállítom és ha szükséges elkészítem az alaprajzot
  7. majd a marketinghez elengedhetetlen teljeskörű és minőségi fotókat készítek
  8. az eladásra szánt ingatlan értékesítését elősegítő, strukturált szöveges leírások és a célpiaci igényeknek megfelelő hirdetéseket elkészítem
  9. figyelemfelkeltő hirdetések elhelyezése szakmai portálokon, közösségi médiában, hirdetőújságban stb.
  10. az érdeklődők szűrése telefonos egyeztetés útján, a potenciális vevők részére az ingatlan személyes bemutatása
  11. megtörténik az ajánlattétel a vevő részéről, ártárgyalások majd áralku és vételi szándék nyilatkozat előkészítése
  12. adásvételi szerződés aláírása szeméylesen a jogi képviselő jelenlétében (tartalmazza a fizetési ütemezést, birtokbaadási dátumot, stb.)
  13. Utolsó lépésként megtörténik a birtokbaadás, azaz ingatlan fizikai átvétele, amit a személyes jelenlétemmel biztosítok.
  14. amennyiben bármelyik fél segítséget kér, úgy az ügylet lezárásához szükséges utolsó teendőket egyeztetjük (földhivatal, adózás, óraállások, jegyzőkönyv stb.)

Vevői megbízás esetén, ha kényelmesen szeretne ingatlant vásároni

  1. Részletes igényfelmérés, elképzelések és prioritások átbeszélése
  2. Piaci kínálat felmérése melyet célirányos kereséssel és egyéni szűrésekkel valósítok meg
  3. Folyamatos piacfigyelés és kommunkikácó a megbízóval, gyors reagálás, esetlegesen a piacon még nem lévő ingatlan felkutatása
  4. Egyeztetés az eladókkal és a potenciális ingatlanok megtekintése és szűrése, majd ingatlan megtekintés együtt.
  5. Amennyiben ajánlattétel valósul meg úgy a lehetőségek kiaknázása az alku során az ügyfelem részére
  6. konkrét vételi szándék esetén jogi procedúra személyes felügyelete, szerződések aláírása, fizetési ütemezés egyeztetése, stb.
  • Részletes keresés

Hasonlítsa össze a hirdetéseket